Vi kunde bli vänner, du och jag.


Är klockan redan tjugo över sju? Redan tjugo över sju.. Katastrof. Faktiskt inte. Men jag skulle gärna ha lite mer kväll kvar innan det plötsligt är morgon, tidigt och upp igen.

Jag tänkt på det här med bilder. I bloggen. Sådana där bilder som folk tar på sig själva när dom står i hallen, sitter på en stol eller äter makaroner, som en liten skildring av vad som händer just nu, och som dom sedan lägger upp i bloggen. Totalt meningslösa bilder, javisst, men så länge de inte föreställer valfri fjortis som står och försöker vara sexig tycker jag sådana bilder är ganska roliga att titta på. 

Så, - stort ögonblick för mig - här en bild där jag är med, tagen dagen före julafton.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0