Nattankar


Hur ska man veta vad den som skrattar åt alla skämt roas av och vem den som är trevlig mot alla gillar?

Jag kan känna mig lite förvirrad när jag umgås med den typ av människor som bara är så himla trevliga och har ett gott ord till övers för alla. Sådana där som verkar genuint intresserade av varje människa de möter och får personen de pratar med att känna sig som den enda i rummet. 

Jag beundrar dem men deras beteende gör mig förvirrad. För på grund av det kan jag varken avgöra vilken relation personen och jag har eller vilken roll jag spelar i dennes liv, och det gör mig vimmelkantig. Jag är en ängslig själ som blir frustrerad om jag inte kan utläsa vad folk tycker om mig.   

Jag antar att det är därför som jag trivs bättre med människor vars känslor och beteenden jag kan relatera till än med sociala genier.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0