Where'd you go


När jag ser att jag faktiskt har haft mer än en besökare om dagen i några dagar nu känns det inte mer än rätt att fixa lite mer kontinuerliga inlägg. Jag vill ju inte att folk som går in på min blogg ska få samma gamla inlägg slängda i ansiktet gång på gång. Nej, så kan vi inte ha det.

Och eftersom det här inlägget bara har skapats för att något så när tillfredställa eventuella läsare, och eftersom jag därmed inte har någonting speciellt på hjärtat, kommer vi osökt in på - julen. Vilken man nog kan säga står för dörren. Och som det snöar sen! Har ni sett på maken? Det är märkligt att det ska behövas en snöstorm för att jag ska förstå att det snart är jul. Idag har jag pulsat runt på Stockholms snötäckta gator och letat julklappar, och eftersom både min mammas och min systers klappar verkligen är saker jag själv skulle vilja ha kan jag bara hoppas på att dom delar min mening. Med snön kom min julfeeling och nu verkar den 24 december helt plötsligt som ett riktigt rimligt datum att fira julafton på.


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0