Blondinbella


Wow. Jag är värsta aktiv här. Efter att ha jobbat stängning måste jag ibland varva ner med ett litet onödigt blogginlägg. Som det här. Bara för att. Jag hoppas att jag inte har några läsare. När jag för övrigt loggade in på blogg.se idag kastade jag ett öga på den sedvanliga "mest aktiva"-listan och såg att blondinbella toppade den. Ni vet, blondinbella. Ja, som i hon med bloggen. Jag var tvungen att läsa den för att komma underfund vad grejen med henne är. Men hennes redogörelser lämnade inget djupare spår hos mig. Inte den här gången heller. Men jag är inte den som är den som fördömer det jag inte förstår. 

I  samma stund som jag skriver hennes namn i tron att folk kommer förstå vem jag menar, bidrar jag till att bygga upp hela grejen runt henne. Men varsegod. Hur som helst, gott folk, mina tankar på det här är faktiskt en engångsföretelse. Jag brukar inte tillbringa kvällarna med att tänka på blondinbella. Och jag brukar vanligtvis inte döpa mina blogginlägg efter henne. Men att ärligt kunna beskriva sig själv  som "en glad, engagerad och driven tjej som har väldigt många mål i livet" skulle inte vara helt fel. Jag är dock för lat. Men det är alltid kul när det går bra för andra, för att citera en helt annan blondin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0