En ledig dag


Jag ska bli blondinbellas störstsa konkurrent.

Eh, idag har jag druckit havregrynsgröt och ätit kaffe. Fast tvärtom såklart. Sen om jag lyckas ta mig ur den här sköna sängen, och om jag får på mig lite representativa kläder, är planen att möta upp hundarna vid den vanliga mötesplatsen (läs: dörren) för en trevlig promenix runt kvarteret. Detta lilla spartamska nöje brukar vara uppskattat av såväl djur som människa, läs: mig.
 
När promenaden är avklarad antar jag att det kommer kurra i magen, så då blir det till att avsätta lite tid för att luncha och catcha upp med polarna. Grabzen. Medan dom äter torrfoder ur matskålarna tar jag nog mig ett äpple, och vi kommer säkert kunna diskutera promenadens innehåll i all oändlighet. Som att Rudolf blev småsur på mig för att han inte fick kissa på alla ställen han ville, eller huruvida Ville kollade snett eller inte på en pudel vi mötte. Han har en benägenhet att anse sig stå lite ovanför alla andra, den där killen. Dom är för roliga, Ville och Rudolf. Så jävla crazy people.

Funderar även på att åka till stan och köpa massa blommiga, söta klänningar osv.


Fotnot: En lyckad dag har jag 3 unika läsare, varav en är jag själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0