En inte helt mysig upptäckt


Okej. Nyss gjorde jag upptäckten att det ligger två döda fåglar, föreslagsvis starar, på våran gräsmatta. Och dom har inga huvuden. Det hela är ett mysterium. Har dom ätit jästa körsbär från vårat körsbärsträd, och blivit tipsy så att någon katt har kunnat ta dom? Och har jag missat något, eller har just huvudet alltid varit delikatessen på fåglar? Det var faktiskt något nytt för mig.

Nä - dags att ta tag i sitt liv och sluta sitta och dricka cola zero. Snart måste jag dessutom åka till jobbet. Dock har jag inte den rätta karaktären för att börja jobba klockan halv fem på eftermiddagen.  Det blir så lätt att jag - alltid - typ sitter och pillar mig i naveln framför tv:n. Det känns ganska ovärt utifrån sett. Men egentligen är det väldigt värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0