Att ha köpt ny mobil


Jag frågade tjejen på The Phone House om man kunde spela in video med telefonen jag höll i, vilken var en grafitgrå Sony Ericsson W380. Hon sa ja. Så jag köpte den - med comviqabonnemang och allt. Nu sitter jag med en ny, fin telefon framför mig som jag verkligen vill ha, men hur jag än bläddrar och trycker kan jag inte hitta videoinspelningsfunktionen. Det finns däremot en videouppspelningsfunktion. Men det var inte det jag frågade efter där i affären. Jag frågade om man kunde spela IN video, och svaret blev ja. Jag känner redan aggressionen komma krypande. Jag vill inte vara sådan, men det är jag. Jag valde telefonen för att den var hyffsat billig och att den, till skillnad från min gamla, kunde spela in videoklipp. Jag orkar inte gå och byta och fixa. Jag avlider.      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0