Är det söndag eller är det söndag?


Jag måste åka till jobbet om 45 minuter. Men det faktum att jag fortfarande sitter och hänger i min pyjamas, till på köpet med oborstade tänder, gör att det nog kommer bli väldigt stressigt. Dessutom antar jag att jag måste släppa ut dom där hundarna vi har här hemma en kortis innan. Och sminka mig. Mycket. Minst fyra lager för att dölja mitt vanliga söndagsjag. För när man sitter på sin lilla stol i sin lilla kassa vill man helst inte se ut som om man är helt väck. Men idag är jag det. Men OB:et kanske kan pigga upp mig lite. Nu är det bara 38 minuter kvar och jag har fortfarande inte rört mig ur fläcken, än  mindre rätat ut min datorkrumma rygg. 

Bye bye  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0