Dobidobi


Jag har varit duktig och joggat idag. Det kompenserar jag med att äta extra mycket onyttiga saker, läs: mikaelas och hennes pojkväns gamla godisbitar från igår. Alltså dom deffekta - dom som var kvarlämnade i skålen och därmed klassade som oätliga. Vad gör man inte när man är sugen på godis liksom. Och så var den HEMSKA träningsrundan förgäves. Aamen kul. Om bara folk kunde lära sig att slänga bort godis dom inte vill ha så skulle inte andra stackars människor gå och hetsäta upp det på kvällskvisten. Och få beach 08-ångest.  

Det känns konstigt i magen. Det mullrar. Dom där snickersbitarna med konstigt utseende var nog trots alls lämnade av en anledning.

Imorn är det jobb igen. Idag hade jag rastschemat. Då hade jag något att göra och tänkte inte att jag ville sluta hela tiden. Imorn har jag antagligen inte rastschemat. Och  jag jobbar 7,5 timmar YEEEEY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0