På-söndag-är-det-min-födelsedag


Och så fyller man år på söndag. Det jobbiga är ju att mammsen och pappsen går och frågar efter önskelistan hela tiden. Jag fattar inte ens att dom VILL köpa någonting, för jag har ärligt talat inte nåt särskilt stort sug efter att FÅ någonting. Men man kanske ändå ska ta och gå ner på byn (läs åka till stan) och kolla runt för att få inspiration. Det börjar bli bråttom nu. Men en annan har ju ett jobb att sköta, och eftersom jobbet i fråga håller mig fast på ett område med radien 1 km är det lätt att man..ja, stannar där. Men ORKA presenterna egentligen, det enda födelsedagen handlar om egentligen är ju att få äta så mycket prinsesstårta man vill. Eller hur? Kompisar...?  (är jag normal KP?)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0