söndagstankar


Jagmåringebra. Om jag känner efter riktigt noga så har jag nog en förkylning på gång, det måste vara det.

Imorgon väntar ännu en ledig dag. Och i övermorgon, och i överövermorgon också. För lidl har bara gett mig tre jobbgånger den här veckan vilket ..sugerNär man aldrig jobbar uppskattar man ju inte att vara ledig. Göra vad liksom, egentligen? och när alla andra är upptagna? "Baka och dricka te" var tipset jag fick av en kär vän. Det låter i och för sig rätt najs så här i höstmörket, men jag är en sån person som äter upp hela plåten (och även kakorna) när jag väl bakar något. Så den sysselsättningen är med andra ord inte särskilt bra för min figur. Inte varje dag i alla fall. 

Hejrå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0