Högskoleprovet, check.


 Idag har jag skrivit högskoleprovet. The man bangade vilket resulterade i att jag fick gå där i bromma gymnasiums korridorer alldeles för mig själv. Men jag hittade några vänliga människor att prata med ändå. Så det var rätt finemang. Något som inte gick finemang däremot var själva provet. Haha. Det roligaste (fast motsatsen) måste ha varit på tabelldelen när en ovanligt konstig tabelldiagramskitgrej var på en uppgift. Behövde bara titta på den i en sekund för att inse att jag aldrig skulle förstå något utan den, så det enklaste, vilket jag gjorde, var att kryssa i svarsalternativen utan att läsa dom. Typ "hm, jag har inte haft så många B hittils, jag slår till på det. Och så ett C för sakens skull". Då kände jag mig begåvad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0