Tjoho.


För någon månad sedan fick jag ett plötsligt anfall av bloggförakt och deletade min förra blogg.

"fan vad töntigt med blogg" liksom
 "jag ska va en sån där människa som är tuff och inte har någo blogg"

Men jag kom på att det faktiskt är ett rätt så bra tidsfördriv att blogga. Sen kan det ju alltid vara lite halvkul att läsa för någon som råkar slinta på skrivbordstangenterna och råka komma in på den här sidan. Öppet för alla liksom, yey.

Idag är jag just hemkommen från kära söderbärke där vi har fiskat kräftor med massa kusiner och släkt. Det kändes lite skumt att vara med om att låta sammanlagt 257 små oskyldiga djur ligga på varandra i baljor för invänta sitt öde - som var att bli masskokta i en kastrull med dill. Hur som helst var det kul att åka ut i båten och fånga upp burarna, och så självklart leka med kräftorna och låta dom hålla i pennor och så. Eh.. 

Imorgon är det jobb. Puss hej.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0