Mm!


Såg just filmen four brothers  på canal+ (när jag som vanligt kom hem och dog framför tv:n efter jobbet), och jag kan bara säga: Oh. Jag är kär. Den underbara mannen till vänster är helt enkelt underbar.

image1

Liten uppdatering: Nu har jag lugg, och det är lite trailorpark-stil på den. Börjar mitt uppe på huvudet, och så får man ju inte glömma den nödvändiga cheerleadertofsen, även den belägen mitt på huvudet. För tillfället håller jag fortfarande på att vänja mig vid den.. det går sakta men säkert. Dock måste jag varje gång jag går förbi en spegel (eller ett bilfönster för den delen) stå emot mina impulser att skrika "trailorparkhora" och slå mig själv i huvudet. Ungefär som husalfen dobby i harry potter.

Jag är ändå inte den som ska klaga, för just nu, antar jag, har mikaela just opererats i munnen...och inte kan äta fast föda på ganska länge. Hon kommer vara SÅ glad för att hon kommer bli SÅ mycket smalare än mig, och det vet jag. Puss.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0